Spece od reklamy mają niełatwe zadanie. Muszą przecież wykreować na tyle skuteczną kampanię reklamową, by ta spowodowała nie tylko wzmożone zainteresowanie produktem czy usługą potencjalnych odbiorców, ale również pozwoliła prześcignąć konkurencję. W czasach, w których wydaje się, że już nic nowego nie udaje się wymyślić, kolejne kampanie nadal zaskakują. Dzisiaj ogromną popularnością cieszy się na przykład reklama zewnętrzna z wykorzystaniem samochodu. Służbową flotę doceniono za doskonały przekaz przy relatywnie niskich kosztach.
Co ciekawe, im większe są zasoby samochodów firmowych w firmie, tym reklama mobilna może być bardziej skuteczna. Naklejki na szybach, tzw. kogut na dachu czy ramki do tablic rejestracyjnych, na których udaje się zamieścić kluczowe informacje na temat działalności firmy, to główne sposoby przyciągnięcia uwagi wszystkich uczestników ruchu drogowego. Ramki tablicy rejestracyjnej czy naklejki nie kosztują dużo, za to nabywane są jednorazowo i służą przez długi okres, dopóki informacje na nich zawarte pozostają aktualne.
Cieszy również fakt, że reklama samochodowa może mieć różny zasięg i tutaj wiele zależy od działalności samej firmy. Przekaz ten może trafiać lokalnie albo w długich zasięgach. Będzie tym bardziej skuteczny, im częściej wykorzystywane są auta, chociażby w ramach służbowych delegacji.